Militær arealanvendelse i et historisk perspektiv

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningfagfællebedømt

Standard

Militær arealanvendelse i et historisk perspektiv. / Svenningsen, Stig Roar; Levin, Gregor; Perner, Mads Linnet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningfagfællebedømt

Harvard

Svenningsen, SR, Levin, G & Perner, ML 2018, Militær arealanvendelse i et historisk perspektiv. Videnskabelig rapport fra DCE - Nationalt Center for Miljø og Energ, bind 280, Aarhus Universitet, DCE – Nationalt Center for Miljø og Energi. <https://dce2.au.dk/pub/SR280.pdf>

APA

Svenningsen, S. R., Levin, G., & Perner, M. L. (2018). Militær arealanvendelse i et historisk perspektiv. Aarhus Universitet, DCE – Nationalt Center for Miljø og Energi. Videnskabelig rapport fra DCE - Nationalt Center for Miljø og Energ https://dce2.au.dk/pub/SR280.pdf

Vancouver

Svenningsen SR, Levin G, Perner ML. Militær arealanvendelse i et historisk perspektiv. Aarhus Universitet, DCE – Nationalt Center for Miljø og Energi, 2018. (Videnskabelig rapport fra DCE - Nationalt Center for Miljø og Energ).

Author

Svenningsen, Stig Roar ; Levin, Gregor ; Perner, Mads Linnet. / Militær arealanvendelse i et historisk perspektiv. Aarhus Universitet, DCE – Nationalt Center for Miljø og Energi, 2018. (Videnskabelig rapport fra DCE - Nationalt Center for Miljø og Energ).

Bibtex

@book{c99fcd4632834e56a2d01fb007d4ac37,
title = "Milit{\ae}r arealanvendelse i et historisk perspektiv",
author = "Svenningsen, {Stig Roar} and Gregor Levin and Perner, {Mads Linnet}",