Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Standard
Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? / Engberg-Pedersen, Elisabeth.
I: Autismebladet, Bind 2016, Nr. 2, 03.2016, s. 18-21.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Harvard
Engberg-Pedersen, E 2016, 'Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?', Autismebladet, bind 2016, nr. 2, s. 18-21.
APA
Engberg-Pedersen, E. (2016). Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? Autismebladet, 2016(2), 18-21.
Vancouver
Engberg-Pedersen E. Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser? Autismebladet. 2016 mar.;2016(2):18-21.
Author
Bibtex
@article{3fbb45fce0a947e8a5561006c1fe3c3e,
title = "Hvor godt forst{\aa}r b{\o}rn med autisme det, de l{\ae}ser?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, autisme, l{\ae}sning, l{\ae}seforst{\aa}else",
author = "Elisabeth Engberg-Pedersen",
year = "2016",
month = mar,
language = "Dansk",
volume = "2016",
pages = "18--21",
journal = "Autismebladet",
issn = "2245-3423",
number = "2",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvor godt forstår børn med autisme det, de læser?
AU - Engberg-Pedersen, Elisabeth
PY - 2016/3
Y1 - 2016/3
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - autisme
KW - læsning
KW - læseforståelse
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 2016
SP - 18
EP - 21
JO - Autismebladet
JF - Autismebladet
SN - 2245-3423
IS - 2
ER -
ID: 157288387