3. september 2014

Velkommen til nye studerende på Saxo-Instituttet!

Foto: Anne Broberg.

Årgang 2014 på Saxo-Instituttet
I forrige uge startede i alt 330 nye studerende på instituttets bachelorfag. Alle faggrupper har afholdt introduktionskurser, og i denne uge begynder så undervisningen. Vi vil gerne benytte lejligheden til at byde årgang 2014 hjerteligt velkommen på Saxo-Instituttet samt held og lykke med uddannelserne.

Ny introduktion til kandidatuddannelsen
Vi vil også gerne benytte lejligheden til at byde vores nye kandidatstuderende velkommen. Som noget nyt tilbyder studierne i år introduktionsforløb for nye kandidatstuderende. Introduktionsforløbende varierer lidt fra fag til fag, men vi håber og forventer, at introduktionen vil medvirke til en god start på overbygningsuddannelserne og bidrage til at skabe større sammenhæng i studieforløbet for vores kandidatstuderende.

Vi ønsker alle et rigtig godt semester og ser frem til et spændende studieår på Saxo-Instituttet!

Signe Mellemgaard, studieleder & Anders Holm Rasmussen, institutleder